Principles of Marketing

General

  • Code: 190507
  • Semester:
  • Study Level: Undergraduate
  • Course type:
  • Teaching and exams language: Ελληνικά
  • Teaching Methods (Hours/Week): Διαλέξεις - Διαδραστική Διδασκαλία (3)
  • ECTS Units: 4
  • Course homepage: https://moodle.teithe.gr/

Course Contents

  • Θεωρία Μάρκετινγκ
  • Έρευνα Μάρκετινγκ
  • Αρχές και έννοιες Μάρκετινγκ
  • Διεθνές Μάρκετινγκ
  • Ανάπτυξη νέων προϊόντων
  • Τιμολογιακή πολιτική
  • Κανάλια διανομής
  • Δραστηριότητες προώθησης

Educational Goals

Σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τον φοιτητή στις βασικές έννοιες …

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση:

  • Να αναλύει την…
  • Να περιγράφει τις…
  • Να κατανοεί το…
  • Να συγκρίνει τα…

General Skills

  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

Teaching Methods

Πρόσωπο με πρόσωπο

Use of ICT means

Ηλεκτρονική επικοινωνία με φοιτητές, χρήση powerpoint κατά την παρουσίαση εργασιών

Teaching Organization

ActivitySemester workload
Διαλέξεις26
Εκπόνηση εργασίας44
Αυτοτελής Μελέτη30
Total100

Students Evaluation

  • Εκπόνηση εργασίας (20%)
  • Γραπτές εξετάσεις που περιλαμβάνουν ασκήσεις και ερωτήσεις εκτεταμένης ανάπτυξης (80%)

Recommended Bibliography

Ξενόγλωσση

  • D. Needham –R. Dransfield (1995) “Marketing, Everybody’s Business”, Heinemann 2nd Ed.
  • S. Dibb, L. Simkin, W. Pride, O. Ferrell (1994) “Marketing, concepts and strategies”, Houghton Mifflin Company
  • P. Kotler (1994) “Marketing Management, Analysis, Planning, Implementation and Control”, 8th Ed, Prentice Hall

Ελληνική

  • P. Kotler (1999) “Ο Κότλερ για το Μάρκετινγκ”, Εκδ. Μαλλιάρη Παιδεία

Related Research Journals

  • Archives of Economic History
  • Harvard Business Review
  • Journal of Marketing
  • Journal of Management Studies