Principles of Marketing
General
- Code: 190507
- Semester: 5th
- Study Level: Undergraduate
- Course type: General Background
- Teaching and exams language: Ελληνικά
- Teaching Methods (Hours/Week): Διαλέξεις - Διαδραστική Διδασκαλία (3)
- ECTS Units: 4
- Course homepage: https://moodle.teithe.gr/
Course Contents
- Θεωρία Μάρκετινγκ
- Έρευνα Μάρκετινγκ
- Αρχές και έννοιες Μάρκετινγκ
- Διεθνές Μάρκετινγκ
- Ανάπτυξη νέων προϊόντων
- Τιμολογιακή πολιτική
- Κανάλια διανομής
- Δραστηριότητες προώθησης
Educational Goals
Σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τον φοιτητή στις βασικές έννοιες …
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση:
- Να αναλύει την…
- Να περιγράφει τις…
- Να κατανοεί το…
- Να συγκρίνει τα…
General Skills
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Teaching Methods
Πρόσωπο με πρόσωπο
Use of ICT means
Ηλεκτρονική επικοινωνία με φοιτητές, χρήση powerpoint κατά την παρουσίαση εργασιών
Teaching Organization
Activity | Semester workload |
Διαλέξεις | 26 |
Εκπόνηση εργασίας | 44 |
Αυτοτελής Μελέτη | 30 |
Total | 100 |
Students Evaluation
- Εκπόνηση εργασίας (20%)
- Γραπτές εξετάσεις που περιλαμβάνουν ασκήσεις και ερωτήσεις εκτεταμένης ανάπτυξης (80%)
Recommended Bibliography
Ξενόγλωσση
- D. Needham –R. Dransfield (1995) “Marketing, Everybody’s Business”, Heinemann 2nd Ed.
- S. Dibb, L. Simkin, W. Pride, O. Ferrell (1994) “Marketing, concepts and strategies”, Houghton Mifflin Company
- P. Kotler (1994) “Marketing Management, Analysis, Planning, Implementation and Control”, 8th Ed, Prentice Hall
Ελληνική
- P. Kotler (1999) “Ο Κότλερ για το Μάρκετινγκ”, Εκδ. Μαλλιάρη Παιδεία
Related Research Journals
- Archives of Economic History
- Harvard Business Review
- Journal of Marketing
- Journal of Management Studies